1988, de spoel, tilburg spoelt u maar / (tikkie, gij zèèt 'm) zo was het even ook de bedoeling dat de spoel-affiches extra studenten-introductie-uitgaven zouden krijgen, met deze kop erboven; TIK staat voor tilburgse introduktie kommissie ... en toen hoorde ik pas weer iets, nadat de colleges allang begonnen waren ... foutje? | 1988, de egelantier, tilburg elegant iertjes de opbrengst van de fooienpot van de maand september '88 is bestemd voor de taaldrukwerkplaats, annahof 1, tilburg, en zal worden gebruikt voor de aanschaf van materialen om taaldruk-aktiviteiten mee te kunnen ontplooien. helaas is op dat adres (of elders in tilburg) geen taaldrukwerkplaats meer te vinden - maar: sinds begin 2008 bestaat de bakfietsende taaldruknomade. | 1988, de egelantier, tilburg elegant iertjes de taaldrukwerkplaats kent 'n aantal vaste bezoekers: ik wisselde steeds van lettertype, op het moment dat het tot daar gebruikte op was, soms zelfs iets later (zie bijvoorbeeld de -j- van onderwijsgevenden, die eigenlijk een ondersteboven -l- is) ... | 1988, de egelantier, tilburg elegant iertjes door middel van gesprekjes (in de kring of tweetallen bijvoorbeeld) doen we pogingen om (uitgaande van) de eigen ervaringen van mensen (deze) zo duidelijk mogelijk in taal om te zetten. soms vergeet ik dan ook nog een spatie, zoals na de komma in de op een na laatste regel van het affiche ... | 1988, de egelantier, tilburg elegant iertjes in de taaldrukwerkplaats, of op de school waar we zijn, worden (keuzes uit, delen van) teksten in « drukwerk » omgezet. | 1988, de spoel, welfareparty, tilburg welfareparty vocals: Raymond Godding volgens mij heeft het geen zin meer die nummers te vermelden, de groep is (een jaar of zes, een andere voorzanger en een naamsverandering later) opgegaan in lucht ... | 1988, egelantier, de spoel, tilburg spoelt u maar / elegand iertjes nee, earl, dat is geen stuiver, daar is ie te dik voor ... vanaf hier worden afbeeldingen gemaakt door middel van een getekend stencil, het principe van de gaasloze limograaf. | 1988, de spoel, tilburg spoelt u maar wie ... er vana... need I say more? | 1988, egelantier, de spoel, tilburg spoelt u maar / elegand iertjes heb jij hen al eerder gehoord. oftewel, hoe ga je om met het inspelen van de groep 'no more frocs'. |